BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
NAME SAYA MOHD FITRI AZAHRA.BERUMUR 16 TAHUN.BERASAL DARI BENTONG,PAHANG.BERSEKOLAH DI SMK SULAIMAN DLM KELAS 4 CYBER.AND LAST SKALI,SAYA NAK CKP,SAYA SAYANG ALIN SAYA,NGEEEE ;-)

Monday, January 10, 2011

HAPPY BIRTHDAY FARAH !!!!!

ASSALAMUALAIKUM !!

8 Januari 2011,2 hari lepas,aku,Qayyum,Apek,Adli,Janna ,Amar ngan Nik meraikan hari jadi member kitorang,FARAH !!! Hari jadi yang ke-16 dye,huhu. Dier dilahirkan pada
7 Januari 1995. Farah ni satu kelas ngan aku tahun lepas and tahun ni,tpi dye pindah Sekolah Teknik Tengku Ampuan Afzan,Bentong hari Selasa lepas. Kitorang rai hari jadi dye kat KFC Bentong. Xde ape pown aku nk cite,cume nak kongsi skit,gambar2 kat sane. Gambar ni ditangkap oleh Adli. And utk pengetahuan korang,aku x perasan pown gambar ni ditangkap,aku tau pown time Adli upload kat Facebook,bodoh punye Adli,huhu +_+'. Lepas kitorang mkn semua,aku,Apek,Qayyum,Adli ngan Amar lepak2 kat The Store,lame gak lah lepak,xde keje. Korang tau x aku terserempak ngan sape kat The Store tu. Aku terserempak ngan adik angkat aku si Bella ni,ala,yang gmbar dye ade kat belah kanan blog ni,huhu. Kecik je dye,comel gitu,ngeeee. Dier tegur aku and senyum kambeng plak dye,aku pown blz jela ngan senyum kerbau plak,hahaha !!!!













HAPPY BIRTHDAY FARAH !!!! MAY ALLAH BLESS U ^_^

0 comments: