BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
NAME SAYA MOHD FITRI AZAHRA.BERUMUR 16 TAHUN.BERASAL DARI BENTONG,PAHANG.BERSEKOLAH DI SMK SULAIMAN DLM KELAS 4 CYBER.AND LAST SKALI,SAYA NAK CKP,SAYA SAYANG ALIN SAYA,NGEEEE ;-)

Monday, January 3, 2011

First Day School

ASSALAMUALAIKUM WBT !!

Hari ni first day skolah,3/1/2011 bersamaan dgn ari Isnin. Start skolah hari ni,dimulai dgn perhimpunan, cikgu memberikan taklimat berupakan taklimat merabak x tentu pasal !!!!! Ari pertama ni beb,cool lah dlu,ape hal nk marah2,adoihhhh. Tyme perhimpunan dah habes,tibe2 aku kene tarik dgn cikgu ke depan,ramai lagi yg kene lah. Aku kene tarik sbb kesalahan tali leher pendek and rambot. Arghhh,rambot aku kene potong dgn Cikgu Jali !!!!! Glew,dah mcm hape dah rambot aku,tibe2 pendek tengah2 !!!!! Pastu masuk dewan makan asrama,cikgu nak beri taklimat tentang matapelajaran2 yang akan dipilih oleh pelajar. Aku ditetapkan dlm kelas 4 Cyber,mengambil aliran Sains Teknikal dgn matapelajaran Mathematics, Bahasa Malaysia, English, Pendidikan Agama Islam, Sejarah, Add Maths, Physics/Fizik, Chemistry/Kimia, Reka Cipta (RC) ngan Lukisan Kejuruteraan (LK). Wow ! Macam payah je,huhu. Tpi aku percaye,kalau aku usaha dan belajar rajin2, aku akan berjaya INSYA'ALLAH ! Huhu. K arr,aku nak study lah,ngeeeeee ;-)

0 comments: