BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
NAME SAYA MOHD FITRI AZAHRA.BERUMUR 16 TAHUN.BERASAL DARI BENTONG,PAHANG.BERSEKOLAH DI SMK SULAIMAN DLM KELAS 4 CYBER.AND LAST SKALI,SAYA NAK CKP,SAYA SAYANG ALIN SAYA,NGEEEE ;-)

Wednesday, January 5, 2011

BUNUH ULAR !!!! ;-)

ASSALAMUALAIKUM !!

Hari ni skolah cam bese. Keje skolah belambak !!!! Fizik,Math,BM,Add Math. Haish,bru mule skolah keje skola dah berlambak. Tpi mmg aku suke pown. Yela,kalau xde keje skola,mmg aku xkan wat latihan ape2 ar kat umah,huhu. Yela,dah berazam kan,xnk maen2 dah utk form 4 ni,tahun dpn nak SPM dah. Peperiksaan besar yang akan menentukan idop kite. Huhu,tpi ini bkn ape yg aku nk citerkan. Cerita yg sbenar adalah cerita aku bunoh ular. Ular hijau dri kebun bpk aku. Ular ni pakcik aku bwk dri kebun bpk aku,pakcik aku x boleh bunoh ular tu sbb dye kene tunggu isteri dye bersalin dlu. Ntah lah,kate org2 tua,aku pown x phm. So pakcik aku ni bwk la ular tu dtg umah. Smpai umah,pakcik aku bukakan bekas tempat ular tu,aku sembur la dgn ubat nyamuk,kah3 !!!! Mcm lah berhasil,2 kali aku sembor,tibe2 ular tu melompat keluar,mak aih !!! Melawan ular tu,jiran2 semua menjerit mcm nmpak antoo,kah3 !!!!! Aku amek batang penyapu,sekali aku hambat kpale dye,KECEPERRR !!!! Pecah kpale ular tu,kesian2. Byk kali gak aku hentak kpale dye,sbb dye payah nak mati,hentak punye hentak punye hentak,akhirnye mampos jgk menatang tu,hahaha. Lepas tu,aku masokkan balek ular tu dlm bekas,aku buang dlm tong sampah,tamat riwayat ular tu dlm tong sampah,kesian2. Urm,tu jelah buat kali ni,semoga ular tu bersemadi dgn aman dlm tong sampah tu,hak3 !!!!!

0 comments: